سنت شب يلدا
شب یلدا قدم آهسته بردار...
شب یلدا قدم آهسته بردار
کمی هم احترذام ما نگهدار
تو میبینی ربابم غصه دار است
بنی هاشم هنوز داغ دار است
صدای العطش در گوش مانده
بدنها بی کفن هر گوشه مانده
شب یلدا تو هم چله نشین باش
نمیخوام شعار بدم یا نصیحت بکنم!خودتون که منو میشناسید،کوچيك همتون هستم .
اما یه چیزی بگم!این شب یلداییه یه کم مراعات کنیم...شب یلدا مثل شب قدر یا روز عرفه یا تاسوعا و عاشورا نیس که بگیم یه شبه!حیفه!دیگه معلوم نیس سال دیگه زنده باشیم...دور هم جمع بشیم...!
به یه ثانیه نمی ارزه که بخوایم تمام ماه محرم و صفر رو که واسه امام حسینمون اشک ریختیم و پاک شدیم رو خرابش کنیم. آخه تا اربعين فاصله اي نداريم !!!
جشن و شادی و .... رو بذاريم برا يلداهاي آينده .
ما تو مدرسه مون با همكاري بچه هاي گلمون ، فقط و فقط براي اينكه سنت زيباي ايرانيان باستان را يادآوري كنيم در كلاسها كرسي يلدا چيديم و بچه ها به خاطره گويي پرداختند .




































دبستان لاجوردی کاشان اهدایی خیر محترم آقای سید حسین لاجوردی در سال 1380 تاسیس گردیده و با همت همکاران محترم وضعیت مطلوبی در ابعاد آموزشی و تربیتی دارد.