در روز دوشنبه براير 5صفر دانش آموزان در عزاي دردانه ي امام حسين به عزاداري پرداختند . دانش آموزان کلاس دوم با نوحه سرايي عزاداري کردند.

سپس با خواندن زيارت عاشورا با اهل بيت امام حسين (ع) همدردي کردند .