پس از هماهنگي با سازمان هواشناسي كاشان توسط

مدير محترم آموزشگاه ، تمامي دانش آموزان كلاس دوم

جهت ديدن و آشنا شدن با كار دستگاههاي هواشناسي ،به

همراه آموزگارانشان به اداره هواشناسي اعزام شدند .



به اميد موفقيت بيش از پيش نوگلان باغ لاجوردي